mandag den 4. august 2008

I gang igen - mere virtuelle end nogensinde!

Kære strikker,

Så kom regnen, og så er vi klar til at strikke igen! På torsdag er jeg klar ved "havelågen" kl. 15.30, og jeg håber, at du også er klar.

Jeg er lidt mere klar end for en uge siden, for jeg fik endelig bestilt nogle af de fine Harmony strikkepinde, som jeg har omtalt tidligere. Jeg har købt et begyndersæt, med tre størrelser pinde og to længder af kabler; så kan jeg selv sætte delene sammen som jeg vil. Meget snedigt!

Jeg har nu slet ikke været Flittig-Lise på strikkefronten denne sommer. Jeg har kun med møje og besvær strikket de par pinde, der skulle til for at forstykket til min "vest" er blevet færdig; jeg har ikke kunnet samle mig om det. Det skal blive anderledes fra på torsdag... Jeg er spændt på at se dine projekter. :-)

Noget andet nyt og anderledes: før sommerferien oprettede jeg jo denne blog til vores gruppe. Den lever og skal blive ved med at leve. Men den er nu blevet suppleret af det nyeste dyr i Åbenbaringen: Facebook. Her har jeg også oprettet en gruppe. http://www.new.facebook.com/group.php?gid=65042895012

Det er min tanke, at de to dele skal spille sammen. Jeg skriver og sender hilsener ud med jævne mellemrum som jeg plejer - og lægger indlæggene på bloggen. På Facebook kan vi i højere grad annoncere arrangementer og kommunikere indbyrdes. Meld dig under fanerne hos Facebook og lad os se, om det kommer til at virke!

Det der helt sikkert virker, er vores almindelige torsdagsstrik, og det er altså om et par dage. Jeg har en god kage i tankerne, men den kræver noget særligt indkøb, så jeg tør ikke afsløre noget endnu; hvis det nu ikke bliver til noget... så finder jeg på noget andet!

Mange strikkehilsener

Lise

Ingen kommentarer: